پویش هر ساله زمستان نارنجی

در زمستان نارنجی گرما را به نیازمندان هدیه کنیم

با نزدیک شدن به فصل سرد زمستان، هستند خانواده‌هایی که توان مالی ندارند تا برای خود و فرزندانشان لباس گرم تهیه کنند یا وسیله‌ای برای گرما بخشیدن به خانه خود ندارند. مراکز خیریه هر ساله با نزدیک شدن به فصل زمستان، در صدد بر می‌آیند تا شرایط زندگی مناسب را برای افراد مستمندی که در سرمای زمستان، لباس گرم یا لوازم گرمایشی ندارند؛ تأمین کنند.

در آخرین روزهای پاییز، کمپین‌هایی با هدف فراهم ساختن شرایط گرما بخشیدن به منازل افراد نیازمند، برپا می‌شود و بسیاری از خیرین و افرادی که دل‌هایشان با محبت و بخشندگی می‌تپد برای خانواده‌های نیازمند، لباس گرم و لوازم گرمایشی چون بخاری، چراغ و… را خریداری می‌کنند و یا به نیت گرما بخشیدن به زندگی کودکان و خانواده‌های نیازمند، کمک‌های نقدی خود را به مراکز و سازمان‌های خیریه اهدا می‌کنند.

با وجود تمام مشکلات اقتصادی که جامعه را فرا گرفته و همچنین وجود شرایط سخت بیماری کرونا، نباید نیازمندان را فراموش کنیم. می‌توانیم با کمک‌های خود، هر کس به اندازه بضاعت و توان خود، لبخند،شادی و بازی در سرمای زمستان را به کودکان این سرزمین هدیه کند تا همه دست در دست هم از مصائب و سختی‌های آخرین روزهای سال گذر کنیم و سالی پر مهرتر از سال‌های قبل را رقم بزنیم.

پویش لباس گرم دست بنیاد دست‌های مهربان

بنیاد دست‌های مهربان علاوه بر کمک‌ها و خدمات درمانی، آموزشی، تحصیلی،ایجاد اشتغال برای زنان بی سرپرست، پرداخت مستمری ماهیانه، اهدای سبد کالای ماهانه و بسته‌های ویژه برای ایامی چون نوروز، شب یلدا و ماه رمضان، کمک به سیل زده‌ها و زلزله زده‌ها و خانواده‌هایی که به بیماری‌های خاص مبتلا هستند و… هرساله با نزدیک شدن به فصل زمستان، پویش لباس گرم را در دوازده شعبه خود راه اندازی می‌کند تا با دست‌های گرم حامیان خود، دستان سرد مددجویان و نیازمندان را توان بخشد و مانند همیشه لبخند را به این عزیزان اهدا کند.

با وجود همه مشکلات ناشی از فقر و حال و روزی که کرونا و محدودیت‌‌های ناشی از آن که برای همه مردم جهان به وجود آمده است؛ در آن سوی سکه، هنوز هم مهربانی در جریان است. هنوز هم افرادی هستند که فکر و ذهنشان کمک به نیازمندان و نشاندن لبخند مهربانی بر لبان کودکانی یتیم و نیازمندی است که در زمستان امسال نیازمند بخاری، شال گردن و کلاه هستند.

در این پویش لباس گرم و جمع‌‌آوری بخاری، تهیه لباس گرم برای خانواده‌‌های نیازمند مدنظر است؛ همچنین با جمع‌آوری مبلغی از خیرین و با مشارکت و همراهی مردم و حامیان، کمک‌های جمع‌آوری شده حاصل از پویش لباس گرم زمستان نارنجی، صرف تهیه کلاه، شال گردن، لباس گرم، بخاری و… برای کودکان بی‌سرپرست و زنان سرپرست خانوار و دیگر نیازمندان می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .