روابط عمومی

12 شهریور 1401

بدون دیدگاه

کلاس آموزش موسیقی برای کودکان در اصفهان

کلاس آموزش موسیقی برای کودکان در اصفهان

کلاس آموزش موسیقی برای کودکان در اصفهان

برگزاری کلاس آموزش موسیقی برای کودکان تحت حمایت بنیاد دستان مهربان

به گزارش روابط عمومی بنیاد دستان مهربان شعبه اصفهان، کلاس آموزش موسیقی با حضور شش نفر از کودکان دلبندمان در محل ساختمان بنیاد دستان مهربان برگزار گردید.

بنیاد دستان مهربان در جهت توانمند سازی کودکان نیازمند و بی سرپرست فعالیت دارد و لذا از ان جایی که فعالیت های موسیقی به کودکان کمک می کند تا مهارت های مهمی مانند تفکر، زبان، هماهنگی در حرکت و درک احساسات را تمرین نمایند. آن ها این کار را از طرق مختلفی انجام می دهند. برای مثال زمانی که کودکان آهنگ خواندن با بچه ها را تمرین می کنند، یاد می گیرند که چطور با دیگران هماهنگ شوند یا این که چطور از طریق شعر و موسیقی با دیگران ارتباط برقرار کنند. حتی انجام چنین تکنیک ها و کارهایی می تواند بین حواس مختلف کودک نیز ارتباط برقرار کرده و موجب شود کودک هماهنگی بین قابلیت های مختلف خود را یاد بگیرد.

موسیقی ابزار قدرتمندی است که به کودکان در یادگیری مهارت تفکر کردن، کمک می کند. وقتی کودکان با آلات موسیقی بازی می کنند، آن ها علت و معلول را کشف می کنند. آن ها می توانند ببینید که فشار دادن یک کلید، یک صدا را می سازد.

در کنار ابزار موسیقی، ریتم ها و هماهنگی هایی که در دوره های موسیقی ایجاد می شود، مانند انجام آهنگ خواندن کودکان یا انجام انواع بازی های ریتمیک کودکانه نیز می تواند به افزایش قدرت تفکر کودکان کمک زیادی کند.

علاوه بر این، آن ها یاد می گیرند که به تغییرات در صداها توجه کنند، مثلا آن ها می آموزند که با اشاره به یک کلید خاص صدایی بلندتر از دیگران به وجود می آید. کاوش در ابزارآلات موسیقی نیز به کودکان کمک می کند تا یاد بگیرند که چگونه ابزار های مختلف کار می کنند و صدای آن ها چگونه بوجود می آید. موسیقی ریتمیک کودکان می تواند به افزایش تمرکز آنها کمک کند و از آن جایی که آن ها به ریتم داشتن عادت می کنند، نظم و هماهنگی عملکرد هایی که دارند نیز افزایش خواهد یافت.

موسسه ی خیریه ی بنیاد دستان مهربان با اندیشیدن به آینده ی خانواده های تحت حمایت، در تلاش است علاوه بر استعداد یابی کودکان و آموزش مهارت های زندگی ، اوقات خوشی و ساعات شادی را نیز برای این عزیزان فراهم سازد.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .