روابط عمومی

19 دی 1400

بدون دیدگاه

کمپین آغوش گرم در دستان مهربان شعبه تهران

کمپین آغوش گرم: تهیه و توزیع سیستم گرمایشی به همراه سبدکالا

بنابر گزارش روابط عمومی بنیاد دستان مهربان کمپین آغوش گرم با محوریت: تهیه و توزیع سیستم گرمایشی به همراه سبدکالا…

مدتی پیش خبردار شدیم که در منطقه‌ای دور افتاده و محروم در اطراف تهران، مردمانی هستند که به سختی گذران زندگی می‌‌کنند و با مشکلات بسیاری روبرو هستند. پس از آگاهی از این خبر، تیم مددکاری شعبه تهران به این منطقه رفت تا از نزدیک واقعیت زندگی این عزیزان را بررسی کند.

 پس از تحقیق و شناسایی، به تهیه لیستی از اقلام مورد نیاز خانواده‌ها پرداختیم و در کمتر از یک ماه تلاش کردیم تا اقلام مورد نیاز را برای تمامی خانواده‌ها فراهم کرده و در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) به دیدار نگاه چشم به راهشان رفتیم و میهمان لبخند پرمهرشان شدیم.

در این منطقه دور افتاده نعمت داشتن خانه‌ای گرم، سیستم گرمایشی و تهیه کپسول گاز آرزویی دور بود که برایشان به راحتی مقدور نبود. دغدغه‌ای که در سرمای سخت زمستان می‌تواند بسیار دلهره‌آور باشد. دغدغه‌ای که شاید به ذهن بسیاری از ما خطور نکند اما در میان ما افرادی هستند که برای داشتن همین نیازهای اولیه باید بیشتر از دیگران بجنگند.

ما با همراهی شما حامیان همیشگی، امید داشتیم تا بار کوچکی را از روی شانه‌هایشان برداریم و با تهیه سیستم گرمایشی، کپسول، گاز و پتو، گرمابخش خانه‌هایشان شویم تا از داشتن خوابی اندک آسوده محروم  نباشند. همچنین با حمایت‌های شما توانستیم سبد کالای مواد غذایی شامل (برنج، مرغ، حبوبات، رب، ماکارانی، روغن، خرما، پنیر) و لوازم بهداشتی و لوازم مورد نیاز نوزادانشان شامل صابون، شیرخشک، سرلاک، شیشه شیر، گهواره را تهیهکنیم و در بینشان توزیع کنیم.

در آخر با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، با پخش غذای نذری به مناسبت ایام فاطمیه میزبان سفره‌هایشان شدیم و بند دلمان را گره زدیم به امید در نگاهشان و مهری واقعی را میان بنیاد دستان مهربان و دست‌های مهربانشان ثبت کردیم. امید که دعای خیرشان بدرقه راه همگی‌‌مان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 3 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .