روابط عمومی

01 تیر 1401

بدون دیدگاه

کمک به خیریه با موبایل

کمک به خیریه با موبایل

بررسی راه‌ها و روش‌های کمک به خیریه با موبایل در عصر ارتباطات

بررسی راه‌ها و روش‌های کمک به خیریه با موبایل در عصر ارتباطات

در این مقاله راه‌ها و روش‌های کمک به خیریه با موبایل در عصر ارتباطات را بررسی میکنیم و به جنبه های مختلف آن می‌پردازیم. از زمانی که اولین تلفن همراه بی‌سیم در سال ۱۹۷۳ میلادی با وزن تقریبی ۲۰۰ گرم ساخته شد، تا به امروز با تغییر نسل ها و پیشرفتی که به خود دیده یکی از جنبه های مختلف زندگی بشری را دستخوش تغییرات کرده است. حوزه نیکوکاری و انجام کار خیر نیز همچون سایر جنبه های زندگی بشری با پیشرفت روز افزون تلفن های همراه تغییرات بسیاری به خود دیده و مستثنی نبوده است.

امروزه به راحتی از طریق تلفن هوشمند خود و دسترسی به شبکه سراسری اینترنت می‌توان داده و اطلاعات زیادی راجع به موضوعات مختلف  بدست آورد. در رابطه با حوزه ی مورد بررسی این مقاله (کمک به خیریه با موبایل)  می‌توان گفت شما نه تنها در سطح محلی بلکه در سطح کشوری و بین المللی می‌توانید به واسطه ی تلفن همراه خود بخشی از رویداد های مهم نیکوکاری و خیریه ای در حال برگزاری باشید و اخبار آن را به صورت لحظه ای پیگیری و به انتشار هر‌چه بیشتر آن از طریق صفحات مجازی خود کمک کنید.

در اینجا – بنیاد خیریه دستان مهربان – شما و تلفن همراهتان می‌توانید هم مادی و هم معنوی حامی فعالیت های نیکوکارانه باشید، بدین صورت که با کمک به هرچه بیشتر دیده شدن محتواها و اخبار بنیاد در صفحات مجازی خود، همچنین در خواست از دوستان و آشنایان برای کمک به انتشار این مطالب نقش به سزایی در شناخت بنیاد خیریه دستان مهربان برای سایر خیرین و همچنین افراد نیازمند برای بهرمندی از خدمات معیشتی و درمانی بنیاد داشته باشید. پس در اولین قدم برای شروع کمک خود، لطفا از هشتگ های مهم بنیاد خیریه دستان مهربان همچون: #بنیاد_دستان_مهربان / #زنان_سرپرست_خانوار / #کودکان_نیازمند در صفحات مجازی خود همانند اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و… استفاده کنید. برای دومین قدم شما می‌توانید صفحات مجازی بنیاد را به اصطلاح دنبال (FOLLOW) کنید.

و در پایان شما نیکوکار گرامی می‌توانید از طریق اهدای تلفن، تبلت و یا رایانه، در تهیه این اقلام برای کودکان مناطق محروم مشارکت کنید زیرا که تعداد زیادی از کودکان در این مناطق با وسایل نوینی از این دست و کارکرد های آن در زندگی امروزه نا‌آشنا هستند و این می‌تواند تاثیر منفی بر روند رشد و پویایی آنان در مقایسه با سایر هم‌سن هایشان داشته باشد.

 

کد USSD:

 

۴۴۴۰#*۷۸۰*

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هفت =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .