روابط عمومی

29 آبان 1402

بدون دیدگاه

گزارش عملکرد مهر ماه شعبه گرگان

گزارش عملکرد مهر ماه شعبه گرگان بنیاد دستان مهربان 

نگاهی بر گزارش عملکرد مهر ماه شعبه گرگان بنیاد دستان مهربان در زمینه های مختلف.

توزیع سبد کالا

سبد کالای اقلام معیشتی شعبه گرگان در مهر ماه ۱۴۰۲، به خانواده های تحت پوشش این سازمان تحویل داده شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد دستان مهربان- شعبه گرگان، در مهر ماه ۱۴۰۲، سبد کالای ماهانه را بین زنان سرپرست خانوار و کودکان بی سرپرست توزیع  نمود.

سبد های کالا به رسم هر ماه با همت حامیان سخاوتمند و نیک اندیش شهر گرگان تهیه شده، تا باری دیگر به لطف پروردگار و با کمک یکدیگر توانسته باشیم سهمی کوچک در کم کردن دغدغه و مشکلات افراد تحت پوشش این سازمان داشته باشیم.

توزیع سبد های حمایتی در تاریخ  ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۲ انجام شد و با تلاش همکاران واحد مددکاری شعبه گرگان، تمامی افراد تحت حمایت ، سبد های کالا را دریافت نمودند.

اقلام توزیع شده در سبدهای کالا شامل: برنج ایرانی، مرغ، روغن مایع، حبوبات، قند و شکر، چای، رب، سویا، ماکارونی، پنیر ،خرما و اقلام شوینده و بهداشتی میباشد که به صورت ماهانه با اطلاع رسانی همکاران واحد مددکاری و مراجعه حضوری خانواده های تحت پوشش در محل بنیاد دستان مهربان، به آنها تحویل داده می شود.

تو مهربانی کن، یک شهر مهربان می شود.

کمپین چهارشنبه ی مهربانی

یکی از مهم ترین احتمالات و آسیب ها برای کودکان در خانواده های بی بضاعت امکان بروز بیماری هایی همچون کمبود انواع ویتامین ها، کمبود آهن، کم خونی، سو تغذیه و … است. بیماری های ناشی از سوء تغذیه و عوارض آن بسیار مهم و جدی هستند.

به کمک شما حامیان خیراندیش در مهر ماه۱۴۰۲در روز چهارشنبه  توزیع غذای نذری و توزیع بسته های گوشت گوسفند در مناطق محروم شهرمان گرگان توسط بنیاد دستان مهربان شعبه ی گرگان صورت پذیرفت.

اجرای فاز دوم کمپین مداد نارنجی

بنیاد دستان مهربان همه ساله در این ایام کمپین بزرگ مداد نارنجی را با هدف تامین اقلام تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند برگزار می کند.

این کمپین شامل دو بخش است؛ بخش اول تامین اقلام تحصیلی برای دانش آموزان تحت پوشش بنیاد و بخش دوم تامین اقلام تحصیلی برای دانش آموزان مناطق محروم کشور.

 کمپین مداد نارنجی که از ابتدای شهریور۱۴۰۲ آغاز شده به فاز دوم خود رسیده است که با حضور در مدارس اقلام تحصیلی برای دانش آموزان مناطق محروم، توزیع گردید.

برگزاری کارگاه آموزشی تریکو بافی

به گزارش روابط عمومی شعبه گرگان بنیاد دستان مهربان، در روزهایی که دغدغه اقتصادی بیش تر از همیشه به چشم می آید، مسئله مهم تر از کمک های اقتصادی، ایجاد شرایط و بستری مناسب برای آموزش و سپس درآمد زایی است. بنیاد دستان مهربان همیشه بر آن بوده تا بتواند در طول سالیان، شرایطی را فراهم آورد تا مددجویان در طول زمان با توجه به آموزش هایی که فرا گرفته اند به اشتغال برسند و با توجه به رسیدن به تمکن مالی، از چرخه حمایت خارج شوند تا مددجویان دیگری جایگزین گردند. در این راستا شعبه ی گرگان کلاس های آموزشی یادگیری هنر تریکو بافی را برگزار نمود.

جشن روز سالمند

حضور سالمندان در بنیاد دستان مهربان، به مناسبت روز سالمندبا حضورپدربزرگ هاو مادربزرگ ها دربنیاد دستان مهربان جشن کوچکی برگزارکردیم تا سهمی در شادی دل رنجورشان داشته باشیم.

نگاهشان پرمعناست،سخنشان پربهاست و رفتارشان گنج تجربه هاست.

روز آرزوها ( آرزوی زیارت امام رضا (ع) )

به آرزوهایشان رنگ واقعیت ببخشیم داشتن بعضی چیزها مثل رفتن به مشهد برای اغلب آدم‌ها طبیعی و معمولیه ولی برای بعضی‌ها در حد آرزو، دست نیافتنیه. به‌خاطر همینه که ما اینجا در بنیاد دستان مهربان بخشی از فعالیتمون رو به برآورده‌کردن آرزوی این بچه‌ها اختصاص دادیم؛ تا با کمک شما مردم مهراندیش ایران نذاریم هیچ بچه‌ای از حق اولیه‌ی خودش یعنی بازی و شادی محروم بمونه. برآورده‌کردن آرزوی بچه‌های نیازمند همچنان ادامه داره و همراهی شما عزیزان رو می‌طلبه. قدردان دل‌های سخاوتمند شما هستیم

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 10 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .