توانمند سازی زنان سرپرست خانوار

نگاهی به محصولات زنان سرپرست خانوار دست‌های مهربان

بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان از آغاز کار خود، مبنای فعالیت‌هایش را بر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار قرار داده و تا به امروز تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا در کنار خدماتی از قبیل خدمات معیشتی، خدمات آموزشی، خدمات درمانی، ساخت مدرسه و درمانگاه و برگزاری کمپین‌های حمایتی، در بخش آموزش و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار نیز مثمرثمر واقع شود که به لطف خدا و حمایت حامیان عزیز، امروز مفتخریم با راه‌اندازی ۹ کارگاه توانمندسازی در کشور و تولید محصولات متنوع، قدم بزرگی در بخش توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان خود برداریم. زنانی که با هدف یادگیری یک فن یا هنر و خروج از چرخه‌ی مددجویی، در کارگاه‌های آموزشی بنیاد شرکت کرده و امروز محصولاتی تولید می‌کنند که به جرأت می‌توان گفت از لحاظ کیفیت و زیبایی، از برترین برندهای کشور چیزی کم ندارند.

در ادامه‌ی این گزارش، ضمن معرفی خدمات و کارگاه‌های واحد توانمندسازی بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان، تصاویری از محصولات زنان توانمند این بنیاد را به نمایش گذاشته‌ایم تا شما مردم نیک‌اندیش ایران، علاوه بر آشنایی بیشتر با این بخش از فعالیت‌های بنیاد، در صورت تمایل از این محصولات خرید کنید تا با این اقدام، زمینه‌های توسعه‌ی کسب و کار این زنان را هرچه بیشتر فراهم آورید.

خدمات توانمندسازی:

– بسترسازی برای اشتغال زنان سرپرست خانوار

– بازاریابی و کمک به فروش محصولات زنان سرپرست خانوار

– راه‌اندازی کارگاه‌های آموزش و توانمندسازی در شعب بنیاد

– راه‌اندازی فروشگاه نیکوکاری (فروش آنلاین محصولات زنان سرپرست خانوار)

کارگاه‌های آموزش و توانمندسازی:

تهران‌(خیاطی، پرشنگ، زیورآلات، چرم‌دوزی، عروسک‌سازی، جواهردوزی و…) کرج‌(چرم‌دوزی)، تبریز(چرم‌دوزی)، مراغه(فرش، تابلو فرش، بسته‌بندی مواد غذایی)، ساری(پرورش قارچ)، قم(عروسک‌سازی، زیورآلات)، اصفهان(عروسک‌سازی، میناکاری)، شیراز(تندیس‌های چوبی) و کرمانشاه(گلیم‌بافی).

واحد توانمندسازی بنیاد نیکوکاری دست های مهربان از همان سال های اولیه‌ی فعالیت بنیاد آغاز به کار کرد تا زنان سرپرست خانوار با فراگرفتن یک هنر یا حرفه در حوزه‌ی صنایع دستی بتوانند به تدریج برای خود کسب کاری ایجاد کرده و به درآمدزایی برسند و در نهایت با رشد درآمد و جذب مشتریان لازم، از چرخه‌ی مددجویی خارج شوند. شایان ذکر است زنان سرپرست خانوار پس از آموزش های لازم در کارگاه های بنیاد دست‌های مهربان، توسط این بنیاد به کار گمارده می‌شوند. دست‌های مهربان پس از آموزش زنان سرپرست خانوار، مواد اولیه و متریال‌های لازم برای تولید محصول را به‌طور رایگان در اختیار آنان گذاشته و برای محصولاتشان بازاریابی نیز می کند تا محصولاتِ تولید شده توسط زنان سرپرست خانوار به فروش برسد و عواید مالی فروش محصولات به خانواده‌ی آنان برسد.

تصاویری از محصولات زنان توانمند دست‌های مهربان:

#کرونان

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#بنیاد_نیکوکاری_دستهای_مهربان

*کلیک کن، کار نیک کن*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + دوازده =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .