امید زنان خانوار البرز به کارگاه چرم دوزی دست‌های مهربان

از اهداف خیریه دست‌های مهربان توانمند‌سازی زنان سرپرست خانوار است. هم راستا با این هدف زیبا خیریه دست‌های مهربان شعبه البرز کارگاهی را برای کمک به این زنان و توانمند سازی آنها فراهم نموده است.

خیریه دست‌های مهربان شعبه البرز در تاریخ سوم شهریور ماه ۱۳۹۳ برای کمک به کودکان نیازمند و همچنین توانمند‌سازی زنان سرپرست خانوار استان البرز به همت دکتر شهرام فرجی تأسیس شد.

در این شعبه جمعی از زنان تحت پوشش سازمان حضور دارند و برای کسب در‌آمد و چرخاندن چرخ زندگی‌شان اقلام و وسایلی از جنس چرم می‌دوزند و با فروش این محصولات چرم مخارج زندگی خود را به دست می‌آورند و زندگی خود و فرزندانشان را بدون سرپرست، شجاعانه می‌سازند. کارگاه چرم دوزی دست‌های مهربان از مهرماه سال ۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد.

فعالیت زنان در کارگاه چرم دوزی مورد توجه چند سازمان قرار گرفته و به قدری گسترده بوده است که این سازمان‌ها آمادگی حمایت بی‌دریغ خود را از این کارگاه‌ها اعلام کرده‌اند.

حمایت شرکت چرم درسا از کارگاه چرم دوزی خیریه دست های مهربان البرز

یکی از این شرکت‌ها، شرکت تولید و طراحی چرم درسا است. مدیران شرکت تولید و طراحی چرم درسا در دفتر خیریه دست‌های مهربان حضور پیدا کردند و از کارگاه چرم دوزی زنان سرپرست خانوار بازدید کرده و با توجه به کیفیت بسیار خوب محصولات این کارگاه، برای حمایت از اشتغال زنان سرپرست خانوار اعلام آمادگی کردند.

همچنین نظارت بر آموزش زنان سرپرست خانوار خیریه دست‌های مهربان از این پس زیر نظر مدیران تولید این برند خواهد بود.

حمایت چرم کروکو از کارگاه چرم دوزی این خیریه

یکی دیگر از سازمان‌هایی که از کارگاه چرم دوزی البرز دیدن کرده است مدیر عامل چرم کروکو است.

جناب آقای حسینی خواه، مدیر عامل محترم چرم کروکو با حضور در کارگاه چرم دوزی بنیاد دست‌های مهربان ضمن استقبال از اشتغال‌زایی زنمان سرپرست خانوار بر لزوم نشر دانش در تمامی مراحل تولید، استفاده از ابزار، فروش و… این محصولات، به طور مستمر میان هر دو سازمان تأکید کرد.

امید است این کارگاه چرم‌دوزی در سال‌های آینده با کمک خیرین، حامیان گرامی و بخشنده مجهز‌تر شده و تمام زنان شیر‌دل وطن عزیزمان ایران که سرپرستی ندارند را در این کارگاه مشغول به کار سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .