روابط عمومی

24 مهر 1401

بدون دیدگاه

اهدای پک لوازم التحریر به کودکان منطقه محروم

ارسال پک لوازم التحریر برای کودکان منطقه محروم

اهدای پک لوازم التحریر به کودکان کار و منطقه محروم روستای علی آباد گونه در استان البرز

به گزارش واحد روابط عمومی بنیاد دستان مهربان شعبه البرز در روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ در فاز دوم اهدای لوازم التحریر به مجموعه فرهنگی اجتماعی کیانا در روستای محروم علی آباد گونه رفت و پک لوازم التحریر به کودکان کار این روستا اهدا کرد.

 گروه فرهنگی اجتماعی کیانا با هدف بالابردن سطح آموزش، فرهنگ و توانمندسازی کودکان کار و کمک به درآمدزایی زنان سرپرست خانوار با هدف حذف زمینه های اقتصادی کار کودک در خانواده بر اساس آیین نامه اجرایی تاسیس سازمانهای غیر دولتی تاسیس گردیده است، تجارب ده ساله کیانا در این حیطه سبب شد که یک “مدرسه سیار” شکل بگیرد. 

مدرسه سیار با حضور در محل کار کودکانی که به دلیل شرایط کار و زندگی امکان حضور در فضای کیانا را ندارند اقداماتی از قبیل :

هفته ای ۲ ساعت حضور در کارگاه ها یا مناطق شناسایی شده به طور پیوسته، ارایه خدمات سوادآموزی در صورت نیاز به کودکان کار در فضای مدرسه سیار، بازی درمانی با کودکان و… انجام میدهد.

برای اهدای پک ها به کودکان کار جشن کوچکی در محل مجموعه کیانا با همکاری این مجموعه و واحد مشارکت و واحد مددکاری دستان مهربان شعبه البرز برگزار شد و به کودکان بر اساس پایه های تحصیلی این پک ها اهدا شد و برق خوشحالی در چشمانشان و لبخند زیبا بر لبانشان نقش بست.

در پایان این جشن از کودکان پذیرایی به عمل آمد و یک عکس یادگاری گرفته شد.

این گونه جشن ها و برنامه ها باعث قوت قلب و خوشحالی و دلگرمی کودکان عزیزمان می شود و به تحصیل آن ها  کمک شایانی می کند.

امید است با اجرای اینگونه جشن ها و برنامه ها بتوانیم فرهنگ سازی انجام دهیم که موجب خوشحالی و انگیزه و امید این کودکان برای ادامه راه زندگیشان شود و خوشحالی و مهربانی را به آن ها هدیه دهیم.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 3 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .