روابط عمومی

23 فروردین 1401

بدون دیدگاه

برآورده شدن آرزوی کودکان در بهار سال جدید

۱۵ آرزوی کودکان تحت پوشش شعبه رشت در سال ۱۴۰۰ برآورده شد

مدیر دستان مهربان شعبه رشت با اشاره به اقدامات انجام شده در این شعبه در آخرین هفته کاری از سال ۱۴۰۰ اظهارکرد: موفق شدیم با همت و حمایت حامیان عزیز آرزوی کودکان تحت پوشش را برآورده کنیم.

به گزارش روابط عمومی دستان مهربان، شعبه رشت رضا خیرخواه ضمن قدردانی از اقدامات حامیان دستان مهربان در برآورده کردن آروزهای کودکان، افزود: با اهدای یک دستگاه دوچرخه به کودک تحت پوشش شعبه رشت، از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۵ آرزو برآورده شده است.

وی ارزش مادی این دوچرخه را بیش از ۴ میلیون ۵۰۰ هزار تومان دانست و گفت: اقلامی همچون تلفن و تبلت هوشمند، تخت‌خواب، میز تحریر و … از جمله دیگر آرزوهایی بودند که برآورده شدند و اقلام آن تقدیم کودکان تحت پوشش شد.

خیرخواه همچنین با اشاره به پویش همرنگ بهار به مناسبت آغاز سال جدید، افزود: در چهارچوب این پویش و در هفته آخر اسفندماه، لباس سال نوی کودکان دستان مهربان با ارزشی بیش از ۷ میلیون تومان تأمین شد.

مدیر دستان مهربان شعبه رشت، ارزش اقلام اهدایی در پویش همرنگ بهار را بیش از ۹۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بیش از ۵۰ میلیون از مبلغ اعلام شده به لباس‌های اهدایی به کودکان تحت پوشش شعبه رشت اختصاص دارد.

خیرخواه با تصریح بر اینکه حامیان دستان مهربان علاوه بر لباس سال نو، اقلام خوراکی خانواده‌های تحت پوشش را تأمین کرده‌اند، گفت: ارزش اقلام خوراکی اهدایی بیش از ۴۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی با بیان اینکه کارکنان شعبه رشت تلاش کردند تا در پویش همرنگ بهار حسرت نداشته‌ها در سال جدید بر دل خانواده‌های نیازمند باقی نماند، گفت: امیدواریم با همراهی حامیان گرانقدر دستان مهربان در سال ۱۴۰۱ بتوانیم دل خانواده‌های بیشتری را شاد کنیم و آرزوی کودکان بیشتری را برآورده سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .