روابط عمومی

25 اسفند 1400

بدون دیدگاه

برآورده کردن آرزوی مادران و کودکان – شعبه مراغه

برآورده کردن آرزوی مادران و کودکان نیازمند با اهدای اقلام مورد نیاز آنان در بنیاد دستان مهربان شعبه مراغه

به گزارش روابط عمومی بنیاد دستان مهربان شعبه مراغه، پرسنل این شعبه با توجه به نزدیکی سال نو بر آن شدند تا بتواند نیازهای این عزیزان را در قالب اقلام منزل، پوشاک و همچنین وسایل تفریح و مورد نیازشان تأمین نمایند.

در هفته‌ای که گذشت آرزوی بسیاری از مادران و کودکان در قالب تأمین آبگرمکن، یخچال، دوچرخه، لباس نو برای کودکان و کفش، گام برداشته شد و با خشنودی و خوشحالی این عزیزان به اتمام رسید.

دستان مهربان با تمرکز بر رفع نیاز و ایجاد کیفیت در سطح زندگی خانواده‌های تحت پوشش، هر روز در صدد برداشتن گام‌های اثربخش است.

لازم به ذکر است تأمین نیازها و برآورده سازی آرزوی کودکان در تمامی ماه‌های سال، اولویت بنیاد دستان مهربان بوده و به نحو مناسبی صورت پذیرفته است.

همچنین در کنار برآورده سازی آرزوها و نیازهای مددجویان تحت پوشش کوشیدیم که با شناسایی یکی از خانواده‌های نیازمند در یکی از روستاهای محروم به بررسی نیازها چه از بُعد درمانی و چه معیشتی بهداشتی ایشان بپردازیم که طی آن توانستیم به درمان دندان‌ها و قلب دختر خانواده و همچنین خریداری لوازم مورد نیاز خانه آنان اقدام نماییم.

برداشتن این گام‌ها با مراجعه به محل، بررسی وضعیت زندگی، دریافت استعلامات لازم، انجام و با اقدام به تأمین اقلام مورد نیاز برای بهبود وضعیت آن‌ خانواده محقق شد.

دستان مهربان در کنار دغدغه‌مندی خود نسبت به خانواده‌های نیازمندِ تحت پوشش خود با بررسی خانواده‌هایی شناسایی شده توسط افراد خیرخواه این شهرستان، پله به پله در مسیر آرمان‌های والای خود و محرومیت‌زدایی تلاش می‌کند تا بتواند فردای بهتری را برای اقشار ضعیف جامعه به ارمغان بیاورد.

بنیاد دستان مهربان شعبه مراغه، در سال ۱۳۹۳ با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان نیازمند فعالیت خود را آغاز کرده است. احداث هنرستان کشاورزی مراغه، توسط دستان مهربان، قدم بزرگی برای تحصیل دانش آموزان این منطقه می‌باشد.

هم چنین کارگاه گلیم‌بافی و قالی‌بافی مراغه برای تأمین هزینه‌های زنان سرپرست خانوار و کار آفرینی برای این بانوان در نظر گرفته شده است. دستان مهربان شعبه مراغه، در جهت فراهم ساختن شرایط مناسب برای نیازمندان اقدامات زیادی را در دستور کار خود قرار داده است. 

دفتر مراغه:

مراغه، خیابان خواجه نصیر جنوبی، خیابان شهردار اسماعیلی (شیخ تاج)، نرسیده به مدرسه شرف،  ساختمان حکیم – طبقات ۳ و ۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .