روابط عمومی

25 تیر 1401

بدون دیدگاه

برگزاری مراسم جشن آغاز تابستان

جشن آغاز تابستان در شعبه مشهد بنیاد خیریه دستان مهربان

برگزاری مراسم جشن آغاز تابستان در شعبه مشهد بنیاد دستان مهربان 

مراسم جشن آغاز تابستان، در یک روز آفتابی با حضور سرکار خانم بهدانی و ۲۰ نفر از کودکان تحت پوشش بنیاد دستان مهربان در زمین چمن مصنوعی مفاخر مشهد برگزار گردید.

خوشبختانه جشن آغاز تابستان از آن دست جشن‌هایی است که هنوز در برخی نواحی سرزمین عزیزمان ایران برگزار می‌شود.

با ورود کودکان به داخل چمن مصنوعی و حضور خانم بهدانی مربی تخصصی کارگاه های مادر و کودک، مراسم جشن به صورت رسمی آغاز گردید.

با انجام بازی های مختلف توسط کودکان که به صورت گروهی و انفرادی توسط خانم بهدانی طراحی شده بودند، باعث ایجاد شور و هیجان بسیار زیادی در چهره بچه ها شده بود.

انجام بازی ها علاوه بر جنبه سرگرمی، بعد آموزشی نیز داشت که در این رابطه سرکار خانم بهدانی توضیحاتی دادند که به شرح زیر می باشد:

“برنامه اجرا شده برای بچه ها بر پایه آب بازی طراحی شده بود که با انجام آن علاوه بر ایجاد نشاط در بچه ها، باعث ایجاد خلاقیت، تقویت ابتکار و آشنایی با مفاهیم گرمی و سردی، دست ورزی و تمامی مهارت های لازم را که باید در زمان  تحصیل و قبل از آن یاد بگیرند را در قالب بازی فرا میگیرند.”

برای ساختن روز شاد و مفرح در روز جشن تابستان، با همت حامیان گرانقدر شعبه مشهد برای همه کودکان تفنگ آب پاش تهیه شد تا از این روز خاطره ای خوش در ذهنشان به یادگار بماند.

بعد از اتمام بازی ها و صرف میان وعده که در قالب پک های پذیرایی به کودکان اهدا شده بود، در لحظات پایانی با حضور مادران، بازی های مادر و فرزندی برگزار شد.

امید هست که با اجرای اینگونه مراسم بتوانیم فرهنگ شاد بودن را به تمامی خانواده های تحت حمایت این سازمان هدیه دهیم تا در کنار تمام سختی ها و دشواری ها، از لحظات زندگی خود به بهترین شکل استفاده کنند.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 14 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .