روابط عمومی

08 شهریور 1401

بدون دیدگاه

برگزاری نمایشگاه عکاسی و نقاشی کودکان در کرمانشاه

برگزاری نمایشگاه عکاسی و نقاشی کودکان در شعبه کرمانشاه بنیاد دستان مهربان

 

برگزاری نمایشگاه عکاسی و نقاشی کودکان در کرمانشاه

در دنیایی که همه چیز خیلی زود فراموش می‌شود، عکس‌ها سندی هستند که با ثبت یک لحظه، راوی تاریخ می‌شوند. لحظه کوتاهی که در قاب کوچک عکاس‌ها ثبت می‌شود، آن‌قدر قدرتمند است که می‌تواند خشم، زیبایی، ظلم، امید و اندوه نهفته در دوران خود را به چشم‌هایی که نظاره‌ گر آن هستند، منتقل کند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد دستان مهربان شعبه کرمانشاه ، نمایشگاه عکاسی و نقاشی با همکاری شهرداری کرمانشاه در فرهنگسرای شهید سلیمانی برگزار شد و بازدید نیز برای عموم مردم آزاد بود.

نمایشگاه با حضور کودکان تحت پوشش در بخش ایستگاه نقاشی که در آن به آموزش و کشیدن نقاشی مشغول  بودند رنگ دیر به خود گرفت که در پایان نیز با اجرای بازی های کودکانه و اهدای جوایز به آنها، لحظات به یادماندنی برایشان رقم خورد.

با اینکه موضوع خاصی در نقاشی مد نظر برگزارکنندگان این نمایشگاه نبود اما در اکثر آثار می‌توان خانه و خانواده که  داشتن آن آرزو و رویای این کودکان معصوم است را مشاهده کرد.

آثاری با نگاه معصومانه و کودکانه سرشار از شور زندگی که تنها پیامش فراهم شدن آشیانه‌ای مملو از مهر و محبت است و آنان این نیاز را بی‌صدا در آثارشان با رنگ و نقش فریاد می‌زنند.

اما باید بدانیم آینده کشور بستگی به نحوه زندگی کودکان امروز دارد اگر بخواهیم آینده زیبایی برای این کودکان رقم بخورد باید با پیوند میان هنر و زندگی در برطرف کردن مشکلات این کودکان بکوشیم.

بنیاد دستان مهربان عنوان حامی همه جانبه کودکان بد سرپرست و کودکان بی سرپرست در پی این هدف است که بتواند علاوه بر تامین نیاز مادی مددجویان خویش، نیاز های معنوی و روحی آنان را نیز تامین کند.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .