روابط عمومی

14 شهریور 1401

بدون دیدگاه

برگزاری کارگاه آموزش نقاشی ویژه کودکان تحت پوشش

کارگاه آموزش نقاشی ویژه کودکان

برگزاری کارگاه آموزش نقاشی برای کودکان شعبه رشت بنیاد دستان مهربان 

مدیر شعبه رشت بنیاد دستان مهربان از برگزاری کارگاه چرم دوزی ویژه زنان سرپرست خانوار و برگزاری کارگاه آموزش نقاشی ویژه کودکان تحت پوشش این خیریه خبر داد.

رضا خیرخواه در رابطه با اقدامات انجام شده توسط کارکنان این شعبه در هفته گذشته گفت: در راستای ارتقای مهارت های هنری کودکان تحت پوشش، کارگاهی را با محوریت آموزش نقاشی به کودکان برگزار کردیم.

وی با تاکید بر اهمیت اقدامات آموزشی برای کودکان تحت پوشش، افزود: کارگاه آموزش نقاشی به صورت مداوم برگزار می شود تا کودکان به سطحی قابل قبول از مهارت در خلق نقاشی برسند.

مدیر دستان مهربان شعبه رشت، تصریح کرد: در این کارگاه از اقلامی همچون گوآش، آبرنگ، رنگ انگشتی و مدادرنگی برای خلق نقاشی ها استفاده شد؛ و به زودی این آثار در یک نمایشگاه به سود این کودکان به فروش خواهند رسید.

وی گفت:  کارگاه آموزش چرم دوزی برای اولین بار در این شعبه ویژه زنان سرپرست خانوار برگزار شد و پیش از این نیز طی ماه گذشته کارگاه هایی با محوریت ساخت زیورآلات فلزی و بافتنی برگزار شده بود.

خیرخواه با اشاره به نکات آموزش داده شده در جلسه اول کارگاه چشم دوزی، افزود: زنان تحت پوشش شعبه رشت در این جلسه با مقدمات چرم دوزی، انواع چرم و کاربرد آن‌ها، الگو برداری و دوخت چرم با کمک الگو به حاضرین آموزش داده شد.

مدیر دستان مهربان شعبه رشت، خاطرنشان کرد: این کارگاه به مدت ۳ ساعت و با حضور ۶ تن از زنان تحت پوشش و با تدریس سرکار خانم دیانتی از مدرسان مجرب و کارآزموده گیلانی برگزار شد؛ و قرار است در هفته های آینده تا رسیدن شرکت کنندگان به سطحی قابل قبول، ادامه داشته باشد.

اگر به دنبال برنامه ریزی برای کمک به خیریه هستید، دستان مهربان از جمله خیریه های پیشگام در فضای مجازی و پرداخت الکترونیک است و شما می توانید از طریق کد دستوری کمک به خیریه و یا شماره کارت کمک به خیریه مبالغ مورد نظر خود را در راستای ارتقای آموزش خانواده های تحت پوشش واریز نمایید.

 

بیشتر: بازدید کودکان از شهرک آزمایش شهر تبریز

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 2 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .