dmngoadmin

11 اردیبهشت 1401

بدون دیدگاه

برگزاری کارگاه کارآفرینی ویژه زنان سرپرست خانوار

برگزاری کارگاه کارآفرینی ویژه زنان سرپرست خانوار شعبه رشت

مدیر دستان مهربان شعبه رشت از توزیع غذای نذری بین مددجویان تحت پوشش و برگزاری کارگاه کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار در اولین هفته از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دستان مهربان شعبه رشت، رضا خیرخواه گفت: با همت و حمایت حامیان گرانقدرمان توانستیم بیش از ۱۵۰ غذای نذری را به مناسبت ماه مبارک رمضان بین مددجویان تحت پوشش توزیع کنیم.

وی با اشاره به توزیع غذای نذری در مناسبت های مختلف مذهبی توسط حامیان شعبه رشت، تصریح کرد: در طول یک سال گذشته پویش های متنوعی در این زمینه برگزار شد که از جمله آنها می توان به حضور پرشور حامیان در پویش #همسفره_شو اشاره کرد.

خیرخواه در ادامه به برگزاری مراسم ویژه افطاری برای مددجویان شعبه رشت اشاره کرد و گفت: پس از دوسال تعطیلی جشن های دستان مهربان به دلیل بیماری کرونا، اکنون با کاهش همه گیری بیماری، در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان نیز توانستیم جشن افطاری همراه با برنامه های ویژه و اهدای جوایز برای کودکان تحت پوشش برگزار کنیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری  کارگاه کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار شعبه رشت، افزود: تلاش دستان مهربان بر این است تا در کنار حمایت هایی که از این زنان انجام می دهد راه را برای حضور آنها در عرصه کسب و کار فراهم نماید.

مدیر دستان مهربان شعبه رشت با تاکید بر اینکه باید زنان سرپرست خانوار را به بالاترین قله های توانمندی برسانیم، گفت: وجود ۱۰ کارگاه توانمندسازی در این خیریه گواهی بر تلاش های خستگی ناپذیر کارکنان آن برای توانمندی بانوان است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های متنوع آموزشی در شعبه رشت، اظهار کرد: در راستای توانمندسازی زنان تحت پوشش کارگاه های مختلف و متنوعی مانند کارگاه کچه دوزی، کارگاه نقطه کوبی، کارگاه نقاشی روی شیشه، کارگاه نقاشی و سیاه قلم و … برگزار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + چهار =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .