روابط عمومی

14 اسفند 1400

بدون دیدگاه

برگزاری کمپین عیدانه در اسفند ماه ۱۴۰۰

جمع آوری پوشاک نو و سبد کالای عیدانه برای خانواده‌های تحت حمایت بنیاد دستان مهربان شعبه شاهرود

دستان مهربان همه ساله با شروع اسفند ماه کمپینی را جهت جمع‌آوری و تأمین پوشاک و اقلام عیدانه راه‌اندازی می‌کند. هدف از اجرای این طرح نیکوکارانه زنده نگه داشتن حس انسان دوستی، محبت و یاری رساندن به افراد نیازمند کشورمان است تا هیچ کودکی حسرت داشتن لباس نو در ایام نوروز را نداشته باشد، بسیاری از انسان‌های نوع دوست و خیر اندیشی وجود دارند که به دنبال چنین برنامه‌ای برای کمک به هم نوعان خود هستند بنابراین این کمپین می‌تواند بهانه‌ی خوبی برای این نیکوکاران عزیز و زمینه‌ای برای توجه و کمک به انسان‌های نیازمند اطرافمان در جامعه باشد.

شعبه شاهرود در اولین سال فعالیت خود افتخار شرکت و برگزاری کمپین عیدانه در اسفند ماه را داشته و همزمان با شروع اسفند ماه امسال نیز، کمپین را راه اندازی نموده است. به گزارش روابط عمومی شعبه شاهرود، در ابتدای شروع این پویش با ارسال پوستری برای همشهریان و حامیان گرامی خبر از برگزاری این امر مهم دادیم تا با آگاه ساختن این عزیزان در این امر همچون کمپین‌های گذشته موفق و سربلند باشیم. مردم عزیز شهرمان شاهرود تا کنون در تمامی کمپین‌هایی که برپا گردیده است حضور با شکوه داشته‌ و استقبال گرم خود را به اثبات رسانده‌اند و هم‌راستا با همکاران دستان مهربان در سالی که گذشت کمک‌های بسیار زیاد و چشم‌گیری را در هر کمپین، جهت خدمات رسانی به خانواده های نیازمند به بنیاد دستان مهربان شاهرود تقدیم نموده‌اند.

با شروع کمپین عیدانه کمک‌های مردمی یکی پس از دیگری برای کودکان تحت پوشش و خانواده‌های نیازمند به دست همکاران پر تلاش دستان مهربان می‌رسد و خدمات رسانی‌ها تا پایان اسفند ماه همچنان ادامه دارد.

بنیاد دستان مهربان از آبان ۱۳۸۶ با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان نیازمند آغاز به‌کار کرده و در این سال‌ها، با راه اندازی شعب متعددی در سراسر کشور خدمات خود را گسترش داده است. بنیاد دستان مهربان شعبه‌ی شاهرود  نیز درسال ۱۳۹۹ با هدف ارائه خدامات معیشتی، آموزشی، درمانی و توانمندسازی به خانوارهای نیازمندِ این استان افتتاح شده است.

شادی حق تمام فرزندان سرزمینمان ایران است…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − سه =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .