بیست و پنجمین نمایشگاه نقاشی کودکان در خیریه دست های مهربان مراغه

نمایشگاه نقاشی کودکان در خیریه دست های مهربان مراغه زیر ۱۵ سال خانواده دست های مهربان دو روز پی در پی غرق مهربانی و دوستی بود . مهربانی از جنس محبت و کمک .

به گزارش واحد اطلاع رسانی و اخبار ، بیست و پنجمین نمایشگاه نقاشی کودکان در روزهای پایانی سال همراه با مهر و محبت بهاری به مدت دو روز با حضور ۶۰ تن از کودکان تحت پوشش این بنیاد در شعبه مراغه بنیاد نیکوکاری دست های مهربان برپا شد این نمایشگاه که با هدف تامین مایحتاج عید خانواده های تحت پوشش برپا شده بود، شاهد حضور میهمانانی چون :

” استاد کریمی مراغه ای” شاعر بزرگ مراغه ، ” هاشمیان ” ریاست کمیته امداد ، ” مهدی اسکندری ” ریاست کمپ ترک اعتیاد تولد دوباره ، ” حسین دریانی” نماینده اداره ثبت احوال ، پرسنل صدا وسیمای استان آذربایجان شرقی ، هزاران بازدید کننده و حامیان عزیز بود در این نمایشگاه هر کسی به امید شاد کردن دل کودکی در این جمع حضور پیدا کرده و در لحظه لحظه ی این مراسم عشق و محبت موج می زد ، همه با هدف شادکردن دل کوچک کودکان و به امید دیدن لب های خندانشان در تالار صوفی مراغه حضور پیدا کرد .

این نمایشگاه که ۲۰ و ۲۱ اسفند ماه برپا بود درکنار فروش نقاشی هایی که نشانه آرزوها و خواسته های کودکان بود عروسک های دست ساز حاجی فیروز که نوید آمدن عید را به بازدید کنندگان می داد نیز به نفع کودکان تحت پوشش به فروش می رسید . کودکان تصویری از آرزوهایشان را بر کاغذهای سفید کشیده بودند و به این امید بودند که دستی مهربان در آستانه ی سال نو رویاهایشان را به واقعیت مبدل کند و همانجا بود که به یمن حضور و لطف حامیان نیکوکار آرزوها یک به یک به واقعیت تبدیل شد و لبخند را بر لبان کودکان دوخت . نقاشی های کودکانه ای که به دوچرخه ،عروسک، ماشین ، تلوزیون و لوازم برقی و … تبدیل شد .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دوازده =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .