روابط عمومی

15 اسفند 1400

بدون دیدگاه

تأمین لوازم منزل در شعبه مراغه

لوازم مورد نیاز منزل خانواده تحت پوشش بنیاد دستان مهربان شعبه مراغه تأمین شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد دستان مهربان شعبه مراغه در پی نیازسنجی‌های انجام گرفته از یک مادر و فرزند تحت پوشش این بنیاد، لوازم مورد نیاز منزل آنها در دو فاز تأمین و به آنها اهدا گردید.

این اقدام در فاز اول با بررسی نیاز و پرس و جو از مادر نیازمند به تأمین اجاق گاز منجر شد اما با حضور در منزل ایشان شدت موضوع بیشتر از قبل برای پرسنل دستان مهربان رنگ گرفت که این مادر به همراه فرزندش در خانه‌ای خالی و فاقد ملزومات اولیه زندگی ساکن بودند و باید راه حلی برای محرومیت زدایی از این خانواده پیدا کرد،  لذا با لمس شدت نیاز، دستان مهربان عزم خود را با شروع کمپینی تحت عنوان تأمین لوازم خانگی برای مادر و کودک مراغه‌ای آغاز نموده و توانست نیازمندی‌های این خانواده را پوشش دهد و در روزهای منتهی به سال نو دلیل خوبی برای لبخند این مادر و کودک مراغه‌ای باشد.

لوازم تأمین شده برای این خانواده شامل اقلام ضروری همچون لباسشویی، کابینت، ظروف مورد نیاز، سماور، سرویس قابلمه، پتو، روفرشی، پشتی و سایر نیازهای اعلامی آنان بوده است.

دستان مهربان شعبه مراغه یادآور شد که پس از طی فاز دوم و  اهدای این اقلام این مجموعه همچنان در گام‌های آتی تصمیم دارد تا نیازهای دیگر این خانواده را رفع نماید.

دستان مهربان علاوه بر پوشش معیشت خانواده‌های نیازمند تحت پوشش خود با بررسی شرایط این عزیزان در صدد حل مشکلات هر یک از این خانواده‌ها بر آمده و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مشخص، یک به یک مسائلی همچون تأمین جهزیه، خرید ملزوماتی همچون یخچال، آبگرمکن، کولر ، تأمین پوشاک مورد نیاز که جزء لوازم ضروری و اولیه به حساب می‌آیند را در اولویت فعالیت خود قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .