روابط عمومی

23 اسفند 1400

بدون دیدگاه

تداوم مهربانی مردم رشت در واپسین روزهای سال ۱۴۰۰

تداوم مهربانی مردم رشت 

به گزارش روابط عمومی دستان مهربان شعبه رشت، رضا خیرخواه با اشاره به اقدامات انجام شده در هفته سوم اسفند ماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: در هفته گذشته دو پویش بزرگ همرنگ بهار و نهال مهربانی در سطح شهر رشت برگزار شد.

مدیر دستان مهربان شعبه رشت، با تصریح بر اینکه در چهارچوب پویش همرنگ بهار اقلامی همچون پوشاک (کیف، کفش، لباس نو) و مواد غذایی از سوی حامیان گرانقدر برای مددجویان تحت پوشش تهیه شده است، گفت: در سبد کالای عیدانه ۱۴۰۰ علاوه بر اقلام ثابت ماهیانه، میوه، شیرینی، آجیل، شکلات و … نیز قرار دارد.

وی ارزش ریالی اقلام اهدا شده در پویش یاد شده را بیش از ۴۶۴٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال اعلام کرد و  افزود: با لطف و حمایت یکی از حامیان گرانقدر شعبه رشت در بازار میوه و تربار استان گیلان نیز بیش از ۳۰۰ کیلیوگرم میوه با ارزش بالغ بر ۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال برای تأمین اقلام خوراکی شب عید خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

خیرخواه با اشاره به دیگر برنامه‌های شعبه در هفته گذشته درباره پویش نهال مهربانی گفت: فرایند اطلاع‌رسانی این پویش از طریق فضای مجازی و نصب بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر از ابتدای اسفند سال جاری آغاز شد و سپس از ۱۵ تا ۲۰ اسفند نیز به مرحله اجرا رسید.

مدیر دستان مهربان شعبه رشت پویش نهال مهربانی را به جهت تلاش برای حفظ طبیعت همراه با حمایت از خانواده‌های نیازمند، یک پویش ماندگار دانست و افزود: به نام تمامی حامیانی که در این طرح شرکت کردند؛ برای درختان کاشته شده در بوستان سیمرغ رشت شناسنامه صادر شد.

وی ضمن تشکر از مسئولین شهر که با حمایت خود باعث برگزاری این پویش شدند، گفت: پویش نهال مهربانی با مشارکت اعضای محترم شورای شهر و همچنین سازمان سیما، منظر و فضای سبز این شهر برگزار شد.

شایان ذکر است؛ که پویش همرنگ بهار نیز تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه دارد و حامیان عزیز شعبه می‌توانند تا واپسین لحظات آخرین روزهای قرن نسبت به شرکت در این پویش برای حمایت از زنان سرپرست خانوار، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 10 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .