روابط عمومی

21 آبان 1402

بدون دیدگاه

ثبت نام در کلاس فوتبال به مناسبت هفته تربیت بدنی در شعبه زنجان

کلاس فوتبال به مناسبت هفته تربیت بدنی

ثبت نام کودک تحت پوشش در کلاس فوتبال به مناسبت هفته تربیت بدنی

در ۲۶ مهر ماه سال جاری، مصادف با هفته تربیت بدنی با حضور یکی از کودکان تحت پوشش شعبه زنجان در سالن ورزشی و ثبت نام وی در کلاس مورد علاقه خود این روز را گرامی داشتیم.

ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تامین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز به عنوان شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و تمام اوقات زندگی را تحت الشعاع قرار می دهد.

کودکان به طور طبیعی و فطری به ورزش، بازی و تحرّک علاقه نشان می دهند و این بازی و تحرّک، برای رشد آن ها لازم به نظر می رسد. حال که این مسئله تا این حد ضروری است، وظیفه خود دانستیم که سعی کنیم کودکان را به ورزش معطوف کنیم تا  فکر، روح، جسم و شخصیت آنان را ساخته و آن ها را برای زندگی اجتماعی سالم و مفید آماده سازیم. گفتنی است که از راه ورزش می توان کودک را تربیت کرد و بسیاری از یاد گرفتنی ها را به او آموخت.

ورزش، بر جنبه های گوناگون فرد اثرمی گذارد. حرکات ورزشی، از یکسو قدرت و توانایی جسمانی ورزشکار را افزایش می دهد و از سوی دیگر، باعث سلامت بدن انسان می شود؛ ورزش، همان طور که بر جسم آدمی تأثیر می گذارد، بر روح و روان او هم تأثیر دارد. یکی از نتایج مفید ورزش بر روی شخصیت افراد، افزایش اعتماد به نفس است. ورزشکاران موفق، خود ساخته بوده و در برابر مشکلات، مقاوم تر هستند.

به همین منظور بنیاد دستان مهربان با انتخاب یکی از کودکان که علاقه فراوانی به ورزش فوتبال داشت وی را  به سالن ورزشی برده و در کلاس فوتبال ثبت نام نمود تا راه گشایی برای آینده این کودک بوده و سلامتی و آینده ای روشن را برای وی رقم زند به امید روزی که در این مسیر پیشرفت فراوانی داشته و مدال آور این سرزمین باشد و مایه افتخار بنیاد و تمامی مردم ایران شود.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 14 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .