روابط عمومی

14 آبان 1402

بدون دیدگاه

جشن روز جهانی کودک در شعبه مازندران

برگزاری جشن روز جهانی کودک

برگزاری جشن روز جهانی کودک در واحد آیندگان شعبه مازندران بنیاد دستان مهربان

آیین بزرگداشت و جشن روز جهانی کودک برای کودکان واحد آیندگان بنیاد دستان مهربان شعبه مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد دستان مهربان شعبه مازندران، کودکان ارزشمندترین سرمایه‌ی‌ ملی هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و ما امانت‌داران این هدیه‌های الهی هستیم. روز جهانی کودک فرصت مغتنمی برای معطوف‌نمودن توجه همه مردم جهان نسبت به مسائل و نیازهای این قشر از جامعه است. 

به همین مناسبت و با هماهنگی های صورت گرفته توسط مسئولین بنیاد دستان مهربان شعبه مازندران جشن روز جهانی کودک با حضور کودکان تحت پوشش این بنیاد مخصوصا کودکان واحد آیندگان شعبه مازندران در خانه بازی سند باد ساری برگزار شد.

دختران و پسران تحت پوشش این بنیاد برای ساعاتی از امکانات تفریحی و مهیج و جذاب خانه بازی سند باد استفاده کردند و لحظات خوشی را کنار دوستانشان سپری کردند و در انتهای برنامه به مناسبت روز جهانی کودک از آن ها با انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها پذیرایی شد. اهدا هدایای نفیس به دختران و پسران واحد آیندگان، اجرا برنامه های شاد برای آن ها و خواندن شعر و سرود های متنوع از دیگر برنامه هایی بود که در این روز موجب شادی این کودکان شده است.  

لازم به ذکر است تمام تلاش ما در بنیاد دستان مهربان شعبه مازندران در طول سال و در این روز خاص این است که بتوانیم فعالیت‌های خودمان را تقدیم کودکان و خانواده‌هایشان کنیم. تلاش شده است که معرفی و اجرا سرگرمی های گوناگون برای لحظاتی دل کودکان تحت پوشش بنیاد دستان مهربان را که در زندگی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند را شاد کنیم.

بنیاد دستان مهربان شعبه مازندران در اکثر مناسبت های مختلف با برگزاری برنامه های متنوع سعی در کمک کردن به کودکان تحت پوشش خود دارد.

 واحد آیندگان شعبه مازندران 

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .