جشن روز نیکوکاری خیریه دست های مهربان با هدف ترویج کار نیک

جشن نیکوکاری خیریه دست های مهربان و دبیرستان هوشمند فرزانگان پویا در سالن نابینایان شهید محبی برگزار شد .
به گزارش واحد اطلاع رسانی و اخبار ، از آنجا که ترویج کار نیک از دوران کودکی و نوجوانی در انسان شکل می گیرد و بی شک مدرسه اولین و مهمترین مرکز برای آموزش محسوب می شود ، در همین راستا جشن مشترکی در سالن نابینایان شهید محبی به نفع کودکان بی سرپرست خیریه دست های مهربان برگزار شد .

این مراسم که با حضور بازیگران ، خوانندگان ، مدیران دست های مهربان ، مسئولین دبیرستان هوشمند فرزانگان و اولیای دانش آموزان این مدرسه برگزار شد .
در ابتدای این مراسم با سخنرانی مدیر دبیرستان” مهدی قزلباش” آغاز شد و وی با بیان این نکته که همیشه اصل و اساس هر پیشرفتی به خدا نزدیک بودن است گفت : هیچ چیزی جز کار خیر و نیک انسان را به خدا نزدیک نخواهد کرد و از آنجا که مدرسه رابطی مستقیم با اولیاست بر آن شدیم تا شرایط کمک و کار نیک را در مدرسه برای دانش آموزان و خانواده هایشان فراهم کنیم در این راستا دست یاری به سمت بنیاد نیکوکاری دست های مهربان دراز کردیم تا هرچه می توانیم انجام دهیم .

در ادامه حدیث فولادوند و نعیمه نظام دوست از بازیگران میهمان جشن در خصوص حضورشان در این مراسم ابراز خوشحالی کردند و گفتند : حضور در این نوع مراسم ها لطفی است که شامل حال هر کسی نخواد شد ، هنرمند پاپ ایران “محمد یاوری” نیز در ادامه برنامه با چند اجرای شاد و سامان گوران با اجرای برنامه های طنز، شورو هیجانی خاص به مراسم بخشیدند .

در انتهای برنامه نیز دوغرفه فعال در این مراسم که یکی با فروش محصولات و تولیدات زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این موسسه و غرفه ی دیگر نیز با فروش مواد غذایی به نفع بنیاد نیکوکاری دست های مهربان ، همکاری داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .