dmngoadmin

25 خرداد 1395

بدون دیدگاه

حضور دستان مهربان با طرح های دیوار آرزوها در شهر

برگزاری طرح های دیوار آرزوها در شهر

چهار طرح «دیوار آرزوها» ، «ایستگاه مهربانی» ، «صوت تا لبخند» و «یه لقمه مهربونی» از ابتدای ماه مبارک رمضان با همت خیریه دستهای مهربان در میادین اصلی شهر و ایستگاه های مترو در حال اجرا است.
به گزارش واحد اطلاع رسانی و اخبار ، اگر این روزها از میادین مهم شهر تهران گذر کنید بی شک با دیواری رو به رو می شوید که عروسک هایی بر آن آویخته شده که هر کدام نشانه ی آرزوی یک کودک بی سرپرست است . کودکانی که سهمشان از آرزوهای این دنیا چیزهای کوچکی چون عروسک ، توپ فوتبال ، لباس ورزشی و … است . چیزهایی که شاید برای من و تو نیاز روزانه و برای آنها آرزو است .
«امید» و «آرزو» عروسک هایی هستند که این روزها در سه میدان اصلی پایتخت تبدیل به نمادهایی برای مهربانی شده اند. هر یک از این عروسک های ساخته دست زنان سرپرست خانوار را که در دست بگیری، خواهی دید که حامل آرزوهای کوچک کودکان بی سرپرست شهرمان هستند و شما می توانید با خریدن آنها برآورنده یک آرزو باشید . اغلب این آرزوها آنقدر کوچک است که با کمی همت امکان خرید و برآورده کردن آن برای همه امکان پذیر است و هزینه‌های فروش عروسک‌های امید و آرزو در اختیار زنان سرپرست خانوار که سازنده ی آنها هستند قرار می‌گیرد. حالا این عروسک ها در انتظار قدم هایی هستند که نتوانند بی تفاوت از کنارشان عبور کنند.
چهار طرح «دیوار آرزوها»، «صوت تا لبخند» ، «ایستگاه مهربانی» و «یه لقمه مهربونی» از جمله طرح هایی هستند که از ابتدای ماه مبارک رمضان با همت خیریه دستهای مهربان و همکاری شهرداری تهران به اجرا درآمده است تا به یمن این ماه پر برکت ، علاوه بر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، مهر و لبخند را نیز چاشنی سفره های افطاری کودکان بی سرپرست کنند.
طرح صوت تا لبخند که در آن ۴۰ ختم قرآن در نظر گرفته شده است ،اینگونه اجرا می شود که مردم روزه‌دار به نیت بهبود شرایط زندگی مددجویان تحت پوشش و همچنین کودکان بیمار قرائت یک جزء از قرآن کریم را داوطلبانه برعهده می‌گیرند و تا پایان ماه مبارک رمضان آن را انجام می‌دهند.
همچنین طرح” یه لقمه مهربونی” در ایستگاه های مترو با همکاری شهرداری تهران در حال اجرا می باشد که به نیت جمع آوری هزینه ی افطاری برای کودکان بی سرپرست در حال اجرا می باشد .
برنامه ی دیگری که در ماه مبارک رمضان در میادین شهر در حال اجراست طرح ” ایستگاه مهربانی ” است . که در آن توسط حامیان این مرکز بعد از اذان مغرب به دادن افطاری و نوشیدنی به عموم مردم مشغول به فعالیت می باشد .
لازم به ذکر است که طرح ” دیوار آرزوها ” ،” از صوت تا لبخند ” و” ایستگاه مهربانی ” در سه میدان اصلی شهر ( میدان ولیعصر – میدان انقلاب – میدان فاطمی ) و طرح” یه لقمه مهربونی” در ایستگاه های میدان ولیعصر ، دروازه دولت ، مترو صادقیه ، جهاد ، دروازه شمیران ، مصلی ، کرج ، امام خمینی (ره) ، هفت تیر ، اکباتان ، مهرآباد ، گلشهر کرج ، قائم ، گلبرگ ، میرداماد ، انقلاب ، تجریش ، میدان آزادی ، ۱۵ خرداد ، حقانی ، تئاتر شهر ، سرسبز ، میدان شهدا ، فرهنگسرا ، نوبنیاد ، شهر ری ، نبرد و علم و صنعت از ۹ صبح الی ۸ شب در حال اجرا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .