روابط عمومی

22 فروردین 1401

بدون دیدگاه

خرید لباس عیدانه برای کودکان شعبه البرز

خرید لباس عیدانه برای کودکان تحت پوشش بنیاد دستان مهربان شعبه البرز

همزمان با فرارسیدن اسفندماه، به همت خیرین و حامیان گرامی بنیاد دستان مهربان و با همکاری واحد مددکاری و مشارکت، به رسم هر ساله در روزهای پایانی سال در قالب کمپین «هدیه عیدانه، لبخند کودکانه» برای کودکان تحت پوشش لباس عیدانه خریداری و به یکایک ایشان  تقدیم گردید.

کمپین «هدیه عیدانه، لبخند کودکانه» هر ساله با هدف خرید لباس عید برای کودکان تحت پوشش و شادی بخشیدن به آن‌ها با حضور پررنگ خیرین و حامیان گرانقدر بنیاد برگزار می‌شود، امسال هم مانند هر سال، برای ۲۱۲ نفر کودک تحت پوشش لباس و کفش خریداری شد.

خیرین و حامیان  عزیز به شیوه‌های مختلفی اعم از: کمک نقدی، خرید مستقیم لباس و ارسال به بنیاد برای کودکان و هماهنگی با بوتیک‌های سطح شهر برای  تسهیل خرید لباس‌های کودکان در این پویش شرکت کردند.

خرید لباس عید در چند مرحله با حضور کودکان تحت پوشش در دو فروشگاه لباس آرشین و بوتیک کودکانه جانکو به انتخاب خودشان انجام و خریداری شد و لبخندی از ته دل بر روی لبانشان نقش بست.

به گزارش واحد روابط عمومی این کمپین باعث دلخوشی این کودکان شده و با حالی خوب و با انرژی به استقبال بهار و سال نو می‌روند.

امید است با اجرای این گونه کمپین‌ها بتوانیم فرهنگ مشارکت و مهربانی را که موجب خوشحالی، امید و انگیزه‌ی خانواده‌های آبرومند و کم برخوردار شهرمان است، بیش از پیش در میان مردم نوع دوست کشورمان نهادینه سازی نماییم تا در شروع سال جدید همه با شادمانی به استقبال بهار برویم.

شما عزیزان و همراهان گرامی در صورت تمایل می‌توانید در کمپین‌های بنیاد دستان مهربان مشارکت داشته و باعث شادی بخشیدن به دل‌های این کودکان گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .