روابط عمومی

19 شهریور 1401

بدون دیدگاه

فراخوان پویش مداد نارنجی ۱۴۰۱

فراخوان پویش مداد نارنجی جهت دریافت اقلام مورد نیاز تحصیل برای کودکان مناطق محروم و تحت پوشش بنیاد دستان مهربان

فراخوان پویش مداد نارنجی برای تامین لوازم التحریر کودکان 

فراخوان پویش مداد نارنجی جهت دریافت اقلام مورد نیاز تحصیل برای کودکان مناطق محروم و تحت پوشش بنیاد دستان مهربان.

به گزارش روابط عمومی شعبه تهران بنیاد دستان مهربان: در گذر روزهای مانده به فصلی نو، در شعبه تهران بنیاد دستان مهربان حضور داریم تا کمک های نقدی و غیر نقدی شما را جهت تامین اقلام مورد نیاز تحصیل برای کودکان مناطق محروم و  تحت‌پوشش بنیاد دستان مهربان دریافت کنیم. در این فراخوان تمامی کمک های نقدی شما حامیان شریف در جهت تهیه لوازم التحریر مورد نیاز شامل (کیف، کفش، کتاب، دفتر، مداد، خودکار و…) صرف می شود و تمامی کمک های غیرنقدی  نیز به صورت مستقیم به کودکان نیازمند اهدا می گردد. تا کنون به واسطه کمک های شما، بخشی از لوازم التحریر تهیه گردیده است و این روند همچنان در تمامی شعب ادامه دارد. این مراسم هرساله تحت عنوان پویش مداد نارنجی در تمامی شعب دستان مهربان در سراسر ایران برگزار می گردد. هدف از این پویش ساختن بستری است که در آن خانواده های نیازمند بدون داشتن دغدغه مالی بتوانند کودکان خود را جهت ادامه تحصیل به مدرسه بفرستند.

جهت حمایت اینجا کلیک کنید.

با توجه به اینکه تحصیل و آموزش یکی از مولفه های اصلی تربیتی برای رشد هر فرزندی است، می بایست در نظر داشته باشیم که اهتمام ورزیدن به ادامه تحصیل کودکان نیازمند، موضوعی حیاتی‌ست تا بسیاری از این کودکان به دلیل عدم توانایی مالی مجبور به ترک تحصیل نشوند و همواره یکی از اصلی ترین دغدغه های بنیاد در این راستای اینست تا بتواند قدمی نیک در جهت بستر سازی شرایط اولیه جهت ادامه تحصیل کودکان نیازمند بردارد.

بی شک هر کودکی برای بالندگی به حمایت نیاز دارد تا روزی بتواند در مسیری درست، استعداد و توانایی خود را شکوفا کند. ما بر این باوریم که هر دانه ای که امروز کاشته کنار یکدیگر می کاریم، در فرداهای روشن این دانه ها سبز خواهند شد. چه نیکو می‌گردد جهانی که در آن بتوانیم دست در دست هم برای آبادانی  و دنیایی مملو از آگاهی تلاش کنیم.

 

بیشتر:برگزاری کارگاه آموزش نقاشی ویژه کودکان تحت پوشش

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 11 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .