روابط عمومی

23 شهریور 1401

بدون دیدگاه

معرفی کمپین سالیانه مداد نارنجی

معرفی کمپین سالیانه مداد نارنجی

 مداد نارنجی؛ پویش جمع آوری لوازم التحریر برای کودکان نیازمند و مناطق محروم

کمپین مداد نارنجی یکی از کمپین های هر ساله بنیاد دستان مهربان می‌باشد که با نزدیک شدن به مهر ماه و بازگشایی مدارس انجام می‌شود. هستند کودکانی که خانوادهایشان در تأمین معیشت خود دچار مشکل اند و توانایی تهیه لوازم التحریر برای ادامه تحصیل کودکان خود را ندارند. لذا این کمپین در راستای سیاست های  حمایتی – تحصیلی بنیاد دستان مهربان با هدف تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزانی که خانواده هایشان استطاعت مالی برای ادامه تحصیل این عزیزان را ندارند برگزار می‌شود.

کمپین حمایتی – تحصیلی مداد نارنجی، یک کمپین بسیار گسترده در سطح کشور می‌باشد که در صدد حمایت از ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود. این کمپین تا کنون در شهر هایی از قبیل: تهران، تبریز، مراغه، ارومیه، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، زنجان، قم، ساری، گرگان، مشهد، زاهدان، شاهرود، رشت، یزد، کرج و قزوین بر‌گزار شده است.

این کمپین به دلیل گستردگی و وسعت ملی – کشوری خود مورد توجه بسیاری از هنرمندان و سیمای ملی کشور قرار گرفت به نحوی که برنامه “خانواده یک” شبکه یک صدا و سیما از بنیان گذار بنیاد دستان مهربان دکتر شهرام فرجی در جهت تبیین هرچه بیشتر این کمپین به عنوان میهمان و کارشناس حوزه نیکوکاری دعوت نمود. وی در رابطه با انتخاب نام  “مداد نارنجی” برای این کمپین حمایتی –  تحصیلی گفتند: رنگ نارنجی نشانگر عشق، امید و ایثار است. رنگی که بی هیچ تنش و جهت گیری خاصی می باشد و برای همگان آشنا و بیانگر پیام یاری رساندن به یکدیگر، به همین دلیل نام این کمپین را مداد نارنجی گذاشته ایم تا بگویم با پیوستن مردم مهربان ایران زمین به این کمپین می توان در قبال کودکان نیازمند عشق و ایثار به خرج داد و با فراهم آوردن شرایط مناسب تحصیل برای کودکان این سرزمین آینده ی این جامعه را از هم اکنون تأمین کرد.

هنرمندانی همانند: فریبا نادری، متین ستوده، پرستو صالحی، مارال فرجاد، وحید شیخ زاده، نیما نکیسا، محسن افشانی، نیما رئیسی، نیما کرمی، محمد رضا عیوضی و… از حامیان کمپین حمایتی –  تحصیلی مداد نارنجی در سال های اخیر بوده اند.

 

بیشتر:برگزاری کارگاه آموزش نقاشی ویژه کودکان تحت پوشش

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .