روابط عمومی

24 تیر 1402

بدون دیدگاه

نمایش فیلم برای کودکان و مادران

نمایش فیلم برای کودکان و مادران در شیراز

برنامه تفریحی و نمایش فیلم برای کودکان و مادران تحت پوشش بنیاد دستان مهربان شعبه فارس

هر انسانی نیاز به تفریح دارد؛ این نیاز از دیدگاه روانشناسی به عنوان یکی از پنج نیاز اساسی انسان محسوب میگردد. تفریح، سرگرمی و نتایج حاصل از آن  مستقیما به یادگیری ارتباط دارد. تفریح و شادمانی پاداش ژنتیکی یادگیری است؛ بر اساس مستندات علمی، بیشترین میزان یادگیری زمانی اتفاق می افتد که کودک مطالب مختلف را در فضای تفریحی فرا می گیرد. همچنین مستندات و تحقیقات در حوزه خانواده نشان میدهد که هرگاه روابط  زوجین دچار مشکل میگردد، تفریح و سرگرمی اولین قربانی روابط معیوب آنها خواهد بود. نتایج علمی نشان میدهد که علت افسرده نبودن، فعالیت هایی است که به زندگی انسان معنا میدهد و برای ما احساس لذت و رضایت را ایجاد میکند.

 در راستای همین دستاورد های علمی مذکور، کودکان بسیاری هستند که از شرایط مناسب برای ارضای این نیاز واقعی و ضروری محروم هستند. کودکانی که قربانی فقر و جهل و بی عدالتی میباشند. عزیزان مظلومی که در شرایط سخت اقتصادی-اجتماعی خانواده هایشان مجالی برای توجه و التفات به نیازهایشان پیدا نمیکنند. آنهایی که سلامت روانشان به شدت مورد تهدید قرار میگیرد؛ در حالیکه با اندکی توجه و مهر من و شما میتوان فضایی آرامتر را برایشان به ارمغان آورد.

بنیاد دستان مهربان شعبه فارس مفتخر است که با درک این ضرورت، فرصت های لازمه را برای مددجویان عزیز فراهم مینماید، تا فارغ از همه ی مشکلات اقتصادی و اجتماعی پیش رویشان بتوانند از حداقل حق انسانی خود بهره مند گردند و با زمینه سازی مناسب جلوی بسیاری از آسیب های جسمی، روانی، اجتماعی و خانوادگی را بگیرد.

بنیاد دستان مهربان شعبه فارس در تاریخ ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۲ به لطف نیک اندیشی و قدرت بالای مسئولیت پذیری حامیان محترم میزبان فرزندان تحت پوشش خود در مرکز فرهنگی-هنری مجتمع بین المللی خلیج فارس شیراز بوده است. بنیاد در این برنامه  با اجرای نمایش فیلم در حوزه ی کودکان و با پذیرایی از آنها میزبان این عزیزان و مادران محترمشان بوده و برای لحظات اندک هم که شده بر لبانشان گل لبخند نشانده است.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + پنج =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .