روابط عمومی

11 دی 1400

بدون دیدگاه

پویش زمستان نارنجی در شهر رشت

پویش زمستان نارنجی گرمابخش خانواده‌های نیازمند

بیش از ۴۲ میلیون تومان اقلام خوراکی، لوازم گرمایشی و لباس گرم به مددجویان شعبه رشت اهدا شد

به گزارش روابط‌عمومی دستان مهربان شعبه رشت، مدیر دستان مهربان شعبه رشت در رابطه‌ با این پویش اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت، توانستیم با حمایت حامیان گران‌قدر و اهدای اقلام خوراکی، لوازم گرمایشی و لباس گرم به مددجویان به ارزش بیش از ۴۲ میلیون تومان در آغاز زمستان ۱۴۰۰ گرمابخش خانواده‌های نیازمند باشیم.

رضا خیرخواه با اشاره به اینکه در پویش زمستان نارنجی لباس گرم، لوازم گرمایشی و اقلام خوراکی برای مددجویان تهیه می‌شود، افزود: در چهارچوب این پویش ۳ عدد بخاری گازی به ارزش بیش از ۶ میلیون تومان به خانواده‌های تحت پوشش اهدا شد.

وی با تصریح بر اینکه حمایت از کودکان از مهم‌ترین اصول دستان مهربان است، بیان کرد: پیش از آغاز فصل زمستان چند دست لباس گرم به ارزش بیش از ۳ میلیون تومان به کودکان تحت پوشش اهدا شد تا خانواده‌های آنان در آغاز این فصل دغدغه تهیه لباس گرم نداشته باشند.

مدیر دستان مهربان شعبه رشت با بیان اینکه اقلام خوراکی به خانواده‌های تحت پوشش دستان مهربان به‌صورت مستمر اهدا می‌شود، افزود: در آستانه شب یلدا علاوه بر سبد کالای ماهیانه، در مجموع بیش ۳۳ میلیون تومان اقلام خوراکی تحت عنوان پک شب یلدا اهدا شد.

خیرخواه با تأکید بر اینکه تلاش کردیم اقلام اهدایی در شب یلدا از کیفیت بالایی برخوردار باشند، گفت: از جمله اقلام موجود در بسته شب یلدای مددجویان می‌توان به آجیل، هندوانه، شکلات، شیرینی، میوه و … اشاره کرد.

وی با اعلام اینکه این پویش تا پایان زمستان ۱۴۰۰ ادامه دارد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با همت و همراهی حامیان گران‌قدر دستان مهربان، زمستانی همراه با خاطرات خوش را برای خانواده‌های نیازمند رقم بزنیم تا آنها نیز همچون سایر شهروندان از حقی برابر برای زندگی برخوردار باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 7 =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .