dmngoadmin

10 شهریور 1399

بدون دیدگاه

پویش مداد نارنجی، فردایی روشن برای کودکان نیازمند

پویش مداد نارنجی، برای کودکان نیازمند

اگر حوزه فعالیت شما مرکز و مؤسسات خیریه است؛ حتما نام کمپین های حمایتی را شنیده اید. کمپین حمایتی فرصتی است جهت دریافت کمک هزینه‌ های مالی برای ارائه خدمات معیشتی، تحصیلی، درمانی و… که چه به صورت حضوری و چه از راه‌ها و کانال‌های مختلف مثل رسانه ها به اشتراک گذاشته می شود. این کمپین های حمایتی چارچوب های زمانی و برنامه مشخصی دارند و این چارچوب‌های زمانی با دقت تعیین می شوند.

کمپین های حمایتی راهی مناسب است برای دریافت کمک هزینه‌های حامیان تا مراکز و مؤسسات خیریه بتوانند کمک‌های مالی آنها را جمع آوری کنند و در جهت اهداف خود برای رفع نیازهای کودکان نیازمند مصرف نمایند؛ کمپین‌ها می توانند به صورت آفلاین و آنلاین، تبلیغات محیطی و… مورد استفاده قرار بگیرند.

کمپین های حمایتی مجموعه ای از فعالیت های هدفمند است که به شکل منظم اجرا و پیگیری می‌شود. فعالیت های کمپین به گونه ای سازمان دهی می شود که با ارسال یک سری پیام های مشخص، متوالی و تکرار پذیر روی مخاطبان هدف تأثیر می گذارد و نگرششان را به حرکت خیرخواهانه ترغیب می کند. معمولاً این تأثیر گذاری از طریق ابزارهای ارتباط جمعی و رسانه‌های تاثیر‌گذار مثل شبکه های اجتماعی بسیار رایج است و به‌خاطر سرعت و مخاطبان زیادی که دارد از موثرترین راه ها به شمار می‌ آید.

در حین اجرای کمپین ها، رفتار مخاطبان گویای موفق بودن با نبودن کمپین هست و مشخص می شود که کمپین تا چه حد اثر گذار بوده است. اگر میزان اثربخشی کمپین حمایتی بررسی شود می توان نقاط ضعف و قوت کمپین را شناسایی کرد و در کمپین های آینده از آنها استفاده شود.

کمپین‌های حمایتی در مناسبات مختلف با اهداف متفاوتی شکل می گیرند؛ مثلاً قبل از ایام سال نو برای حمایت مالی از خانواده های نیازمند، کودکان نیازمند، اعیاد و… یا اکنون با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید کمپین هایی برای جمع آوری کمک هزینه‌های تحصیلی برای کودکانی که توانایی خرید لوازم مدرسه را ندارند، تشکیل می شود، لوازمی چون کیف، کفش، لوازم‌‌التحریر، روپوش مدرسه و…

از جمله این کمپین‌های حمایتی «پویش مداد نارنجی» است که با نزدیک شدن به ماه مهر با هدف تأمین ملزومات مدرسه کودکان نیازمند، در بنیاد نیکوکاری دستان مهربان شروع به کار کرده است و با یاری خداوند توانسته فعالیت‌های درخشانی در این زمینه داشته باشد و آینده ای روشن را به کودکان بی‌سرپرست یا بدسرپرست و کودکان نیازمند هدیه کند.

 

 

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + یک =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .