روابط عمومی

14 اسفند 1400

بدون دیدگاه

کمپین سقف مهربانی ۲ مورد استقبال مردم مهربان مازندران قرار گرفت

گزارش خبری از کمپین سقف مهربانی ۲ در شهر ساری 

به گزارش روابط عمومی بنیاد دستان مهربان شعبه مازندران، کمپین سقف مهربانی۲ که با هدف تأمین لوازم خانگی مورد نیاز منزل یکی از مددجویان تحت پوشش برگزار شده بود مورد استقبال مردم شریف استان مازندران قرار گرفت.

با بررسی‌های صورت گرفته توسط مددکاران محترم بنیاد دستان مهربان شعبه مازندران برای آغاز کمپین سقف مهربانی ۲ یکی از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این شعبه شناسایی شد که به دلیل تهی دستی به مدت هفت سال در یک اتاقک کوچک سرایداری باغ مرکبات در اطراف شهرستان ساری بدون هیچ یک از امکانات اولیه زندگی به همراه ۴ کودک به سختی در حال گذران زندگی بود.

این مادر به همراه نوه‌های خود سالها پیش از زاهدان به مازندران مهاجرت نمود و به گفته ایشان دلیل این مهاجرت جلوگیری از فروش نوه‌هایش توسط پسر معتادش بود.

فرزند او که به بیماری اعتیاد مبتلا بود کودکان خود را در ازای مبالغی جهت تأمین مواد مخدر مورد نیاز خود می‌فروخت و مادر پس از اطلاع از این موضوع تمام خانه و زندگی خود را فروخته و کودک را از آن خانواده مجددا باز ستانده و بلا فاصله از شهر خود فرار کرده تا دیگر دست فرزندش به نوه‌هایش نرسد. اکنون پس از گذشت بیش از ۷ سال از این ماجرا آنها حتی فرشی زیر پای خود نداشتند و از ابتدایی‌ترین امکانات زندگی نیز بی‌بهره‌اند.

یکی از خیرین محترم شهرستان ساری به همراه تعدادی دیگر از خیرین بزرگوار، برای زندگی راحت‌تر این خانواده، خانه‌ی ۵۰ متری  را در یکی از روستاهای این شهرستان برایشان فراهم نمود که هم اکنون این خانواده به دلیل نداشتن لوازم خانگی و وصل نبودن آب و گاز این منزل، قادر به سکونت در آن نیستند.

کمپین سقف مهربانی ۲ که با هدف تأمین نیازهای این خانواده برگزار گردید پس از استقبال مردم شریف مازندران توانست تعداد زیادی از وسایل زندگی مورد نیاز این خانواده را تأمین کند و امیدواریم با همراهی‌های بیشتر مردم مهربان استان هرچه زودتر شرایط مناسب زندگی  برای این خانواده فراهم گردد.

بنیاد دستان مهربان شعبه ساری در سال ۱۳۹۵ با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان نیازمند فعالیت خود را در این شهر آغاز کرده است. مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، مرکز درمان سبحان، مرکز آموزش و نگهداری آیندگان،‌ مکان‌هایی است که برای کمک به نیازمندان، تأمین رفاه و سلامت خانواده‌های نیازمند  در این شعبه تدارک دیده شده است.

دستان مهربان شعبه ساری ، در جهت فراهم ساختن شرایط مناسب برای نیازمندان اقدامات زیادی را در دستور کار خود قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + شش =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .