dmngoadmin

03 شهریور 1399

بدون دیدگاه

کمک به دانش آموزان نیازمند

با کمک به دانش آموزان نیازمند؛

آینده را خوشرنگ کن

 تا به حال لذت شاد کردن کودکی را حتی با نگاهی پر از مهر چشیده‌اید؟ قطعا هر انسانی این حس زیبای مهر ورزیدن به دیگران را تجربه کرده است و می داند لذتی زیباتر از آن نخواهد بود. حس رهایی و لذت خیر رساندن، آن هم کمک به تحصیل کودکی و روانه کردن او به همراه دیگر کودکان به کلاس درس و مکانی که پر از شور و شوق کودکانه است حسی وصف نشدنی است.

کمپین هایی  از سوی مراکز و موسسات خیریه، برای آسان نمودن این مسیر با نزدیک شدن به ماه مهر برگزار می شود که با حضور در آنها و ارائه کمک های خود می توانید نه تنها دلهای دانش آموزان نیازمند را شاد سازید و در روند آینده و مسیر زندگیشان تاثیر گذار باشید و در هموار ساختن راه این کودکان برای رسیدن به آینده ای روشن موثر باشید، بلکه می توانید حس خوب رها شدن و عشق ورزیدن را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

با مراجعه به سایت دستان مهربان و شرکت در قسمت پویش مداد نارنجی می توانید در این حرکت زیبا سهم به‌سزایی داشته باشید و با کوچکترین کمک خود دل کودکان و خانواده‌شان را شاد کنید. چه بسا آن کودک با فراهم شدن بستر تحصیل برای او در آینده بار بزرگی را از دوش جامعه بردارد.

این پویش با شعار «آینده را خوش‌رنگ کن» با هدف تأمین ۱۰ هزار بسته‌ی تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند و بی‌سرپرست کشورمان و رساندن این مرسولات به کودکان و خانواده‌شان است. زمان برگزاری چهارمین پویش مداد نارنجی از یکم تا ۱۵ شهریور است.

پویش حمایتی مداد نارنجی، یک کمپین وسیع در سطح کشور است که برای ارائه‌ی کمک‌های تحصیلی به کودکان بی سرپرست و دانش آموزان نیازمندی که نیاز مالی دارند و توانایی خرید لوازم التحریر و … را ندارند برگزار می شود. این کمپین حمایتی –  تحصیلی تاکنون در مناطقی از قبیل تهران، تبریز، یزد، سیستان و بلوچستان، شیراز، اصفهان، ساری، البرز، خوزستان، گچساران، مراغه، کرمانشاه، ارومیه، قم، گیلان و…  برگزار شده و امید است از طریق این پویش و کمک های شما هر سال کودکان زیادی با دست‌های پر به سوی مدرسه روانه شوند.

شایان ذکر است که بنیاد نیکوکاری دستان مهربان تاکنون سرپرستی بیش از ۳۲۰۰ خانواده از ایتام و زنان سرپرست خانواده را بر عهده گرفته است؛ ارائه خدمات آموزشی و کمک آموزشی، پرداخت هزینه‌های تحصیل و دوره های آموزشی و تقویت تحصیلی، فراهم نمودن ملزومات تحصیلی از فعالیت‌های این روزهای بنیاد است.

برای دسترسی به منوی حمایت از بنیاد دستان مهربان اینجا کلیک کنید.

Tags :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + یازده =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .