مراکز درمانی دست های مهربان راهی برای کمک به نیازمندان

بنیاد دست‌های مهربان در راستای اهداف عمده خود که کمک به کودکان بی‌سرپرست و زنان سرپرست خانوار است؛ تصمیم دارد تا در تمامی شعب خود خدمات درمانی و و در پی آن راه‌اندازی مراکز درمان را در دستور کار خود قرار دهد.

خدمات درمانی مؤثر  در کنار سایر خدمات حمایتی بنیاد

بنیاد دست‌های مهربان تا کنون سیزده شعبه از مهربانی را در شهرهای کشور عزیزمان ایران تأسیس نموده است؛ و در این شعب به حمایت از همه نیازمندان این مرز و بوم می‌پردازد.

حمایت‌های بنیاد از طریق کمک‌هایی نقدی و غیرنقدی، چون پرداخت مستمری ماهیانه، تهیه سبد کالا در هر ماه، تأمین بسته‌های ویژه مخصوص ایام محرم و رمضان، اعیاد نوروز و شب یلدا، برپایی کارگاه توانمند سازی و ارائه آموزش‌هایی جهت ایجاد اشتغال برای زنان بی‌سرپرست و بد‌سرپرست، راه‌اندازی فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات زنان سرپرست خانوار، برپایی جشن های در مراسن های مختلف برای کودکان مرکز آیندگان و ارائه خدمات آموزشی به این کودکان مددجو، ایجاد کمپین‌های جمع‌آوری کمک، کمک‌رسانی به آسیب دیدگان بلایای طبیعی چون سیل زلزله و…و حمایت‌های اساسی در خصوص درمان و بهداشت نیازمندان.

نگاهی بر مراکز درمانی سبحان در دست‌های مهربان

در رابطه با درمان، مجتمع سبحان در سال ۱۳۹۴ به همت بنیاد دست‌های مهربان راه‌اندازی شد و هم‌اکنون در زمینه‌های تخصصی دندان‌پزشکی، پزشکی عمومی و پزشکان مجرب در رشته های داخلی، مشاوره خانواده و روانشناسی، هومیوپاتی، تغذیه، سوجوک، طب سوزنی و طب سنتی، پوست، زنان، مغز و اعصاب، با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی آماده‌ی ارائه خدمات درمانی به مردم عزیز و حامیان گرامی است.

قابل توجه است که درآمد مالی خدمات این مراکز به درمان مددجویان دست های مهربان اختصاص داده می شود. مددجویان تحت پوشش بنیاد با ارائه کارت مددجویی با سهولت کامل می‌توانند سالانه تا سقف مشخصی از خدمات رایگان و بعد از اتمام سقف مورد نظر، از تخفیفات ویژه­ی واحد استفاده کنند. همچنین افراد عادی نیز با استفاده از خدمات این درمانگاه علاوه بر اینکه از خدمات تخصصی بهره برده‌اند؛ کمک غیرمستقیمی به مددجویان تحت پوشش می‌کنند.

واحد درمانی محیطی ارام و مناسب برای بیماران تدارم دیده است و تمام تلاش کادر پزشکی آنها آرزوی سلامتی برای همه و کمک به نیازمندان است. سیاست و استراتژی سبحان انجام امور درمانی مددجویان با بهترین خدمات و تجهیزات است. البته به خواست خداوند منان  استقبال افراد غیر‌مددجو هم در این مراکز بسیار خوب بوده و این نشان بخشندگی و سخاوت این عزیزان نیز است.

در حال حاضر به جز تهران واحدهای درمانی سبحان در شهرهای اصفهان، ساری، قم و کرج فعال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نوزده =

4کمک آنلاین min

کمک آنلاین

نیکوکار گرامی، برای واریز وجه نیکوکاری یا صدقه آنلاین لطفا از بخش زیر اقدام نمایید.

لطفا عدد را به ریال وارد نمایید.

 

  • لطفا عدد را باصفحه کلید انگلیسی وارد نمایید.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .